Posledný prieskum spoločnosti Syngenta Golf Player Survey ukázal, že filozofia investovať viac do ihriska ako do klubového domu prináša ovocie vo forme zvýšenej spokojnosti existujúcich hráčov a prilákaní nových návštevníkov.
Podrobná štúdia vyhodnocovala odpovede viac ako 300 golfistov z Veľkej Británie a ukázala niekoľko oblastí, v ktorých má klub šancu uspieť v snahe dosiahnuť spokojnosť hráčov a prilákať nových potenciálnych golfistov.
Prieskum sa snažil veľmi konkrétne identifikovať očakávania golfistov a vyhodnotiť ich spokojnosť. Výsledkom je množstvo zaujímavých zistení, ktoré umožnia manažérom a greenkeeperom nájsť nové spôsoby ako zlepšiť podmienky v ich klube.
Stav ihriska a úroveň hrateľnosti sú najdôležitejšie
Pri posudzovaní kvality golfového ihriska hráči najviac posudzujú kvalitu trávnika na greenoch, fervejách a odpaliskách, toto kritérium sa vždy ocitlo v top 5 u všetkých ihrísk, privátnych, verejných, či hotelových/rezortných. Naproti tomu hodnotenie klubového domu a služieb, vrátane celkovej atmosféry, úrovne gastronómie, obchodu či dostupnosti autíčok.., tieto všetky faktory skončili na posledných šiestich priečkach.
Niet divu, že v dnešnej ekonomickej situácie sa na vyššej pozícii v dôležitosti ocitli aj náklady na členstvo, resp. cena za hru. Na tento faktor viac prihliadajú golfisti s vyšším HCP v porovnaní s hráčmi s HCP do 10.
U týchto hráčov s nízkym hendikepom sa ukázalo, že dôležitejším faktorom ako cena je dizajn ihriska. Na otázku „Čo podľa Vás priláka na ihrisko najviac hráčov?“ bola najčastejšia odpoveď práve „Dizajn ihriska“.
Manažér Rod Burke zo spoločnosti Syngenta zhrnul: "Z týchto informácií jasne vyplýva, že ak máte k dispozícii určitý objem finančných prostriedkov, je jednoznačne efektívnejšie použiť ho napr. na redizajn niektorých jamiek, vylepšenie bunkerov a akékoľvek ostatné aktivity, ktorých výsledkom bude zlepšenie kvality hracej plochy. V porovnaní s investíciami do klubového domu to bude mať určite výraznejší celkový efekt vo forme nových hráčov a tým pádom vyšších príjmov.
Rod Burke dodáva: "Pri hodnotení kvality ihriska hráči kládli najväčší dôraz na kvalitu greenov. Takisto však vyplynulo, že je to oblasť s najvyššou úrovňou spokojnosti. Stav fervejí, rafov a odpalísk bol vnímaný ako o niečo menej dôležitý, ale aj prezentovaná spokojnosť bola na výrazne nižšej úrovni.“
"Investícia času, energie a samozrejme kapitálu do zlepšenia týchto oblastí prinesie okamžitý efekt vo forme zvýšenia hráčskej spokojnosti a zlepšenia celkového vnímania ihriska.“
FERVEJE
V tejto súvislosti je nutné poukázať najmä na snahu o skvalitnenie trávneho povrchu fervejí, kedy spoločnosť Syngenta v spolupráci so spoločnosťou Everris vytvorila "Ultimate Fairway Programme". Kombinácia najnovších technológií oboch firiem pomôže greenkeeperom dosiahnuť kvalitnú hraciu, čo nielen uspokojí hráčov, ale zároveň aj ušetrí náklady.
Syngenta Golf Player závery - Ferveje
RAFY
"Prieskum ukázal, že vážnym problémom je aj rýchlosť hry a to najmä kvôli hustej tráve rafov v rámci hracej plochy, kde je náročné loptu nielen odohrať, ale hlavne ju nájsť. K úprave týchto plôch, zníženiu hustoty trávnika a zjednodušeniu nájdenia loptičky je možné využiť Syngenta Rescue technológiu, ktorá pomôže zvýšiť tempo hry bez toho, aby bol dotknutý vzhľad a dizajn ihriska. Manažéri a greenkeeperi by sa mali zamerať práve na túto oblasť. "
Syngenta Golf Player závery - In-play rafy
ODPALISKÁ
Odstránenie riedko zarastených alebo holých miest na odpaliskách je takisto mimoriadne dôležité, až jedna tretina hráčov nebola spokojná s množstvom divotov či nerovností.
Syngenta Golf Player závery - Odpaliská
GREENY
Nie je žiadnym prekvapením, že kvalita greenov je pre hráčov mimoriadne dôležitá a často veľmi prísne hodnotená. Ničím nenarušené hladké kotúľanie sa loptičky po greene označila väčšina hráčov ako najdôležitejší faktor, 92% z nich ho ohodnotilo ako 7/10 alebo vyššie.
Z 12 parametrov, ktoré boli zamerané na hodnotenie kvality a hrateľnosti greenu, rýchlosť greenu (ktorá býva často uvádzaná ako méta greenkeeperov) označilo za dôležitú najmenšie množstvo hráčov, a to s nízkymi aj s vysokými hendikepmi.
Syngenta Golf Player závery – Greeny
Ako ďalšie významné parametre ovplyvňujúce spokojnosť hráčov s kvalitou greenu hráči označili nasledujúce (v danom poradí): absencia buriny, žiadne narušené miesta či príznaky chorôb, pevný povrch a konzistentné tempo rolovania loptičky na všetkých greenoch. Hustota trávnika sa ukázala ako výrazne dôležitejšia na súkromných a hotelových rezortných ihriskách, než u verejných a mestských ihrísk.
Zdravý trávnik, bez príznakov škvrnitosti označilo viac ako 50% hráčov za mimoriadne dôležitý – ohodnotili ho ako >9/10. Práve tento faktor bol však príčinou aj najväčšej nespokojnosti – len 30% hráčov bolo spokojných. Vzhľadom k faktu, že sucho je počas jari a leta stále častejším problémom, preventívne opatrenia proti týmto príznakom sú pre greenkeeperov skutočnou výzvou. Pomôcť môžu vlhčiace činidlá, napr. Qualibra, ktoré sú efektívnym nástrojom prevencie a pomôžu v dosiahnutí hladkých greenov.
Starostlivosť o životné prostredie
Čo sa týka environmentálnych aspektov, prieskum ukázal, že hráči jednoznačne preferujú prirodzené a naturálne vyzerajúce ihriská. Pre viac ako 70% je veľmi dôležitá prítomnosť vtákov a pôvodných živočíchov na ihrisku a taktiež plne podporujú akékoľvek environmentálne iniciatívy.
Syngenta Golf Player závery – rafy mimo hracej plochy
Skutočne je to tak, estetické prostredie a okolie ihriska je hneď na druhom mieste za dizajnom, pokiaľ ide o faktory, ktoré sú zásadné pre prilákanie nových hráčov.
"Naše skúsenosti z iniciatívy „Operation Pollinator“ ukázali, že využitie všetkých plôch mimo hracej plochy pre podporu životného prostredia je veľmi populárnym prístupom a podporujú ho hráči aj greenkeeperi. Ihrisku to pridá novú dimenziu a pozitívny image, ktorý len podporí dobrý dojem hráčov z kvalitných hracích plôch, " vyjadril sa Rod Burke.
A dodáva: "Mnoho golfových klubov je v súčasnosti pod ekonomickým tlakom, neustále stúpa počet kočujúcich golfistov, ktorí sú veľmi flexibilní a ochotní cestovať na rôzne ihriská. Zistiť ich preferencie a očakávania nikdy nebolo dôležitejšie ako teraz. A práve toto bol hlavný cieľ Syngenta prieskumu.“
Respondenti: 305 hráčov rôznych skupín, ihrísk a hendikepov
Hodnotili hlavné faktory, ktoré vplývajú na hodnotenie ihriska: kvalita trávnika, prostredie ihriska a jeho vybavenie a to nielen na hracích plochách ale aj mimo nich, ďalej ich spokojnosť s aktuálnym stavom daného golfového ihriska a kľúčové faktory, ktoré sú podľa ich názoru najdôležitejšie pre prilákanie nových hráčov.
Geografická štruktúra respondentov:
Scotland | 17% |
North of England | 18% |
Midlands | 18% |
Easter counties | 15% |
South East | 14% |
South West | 7% |
Wales | 6% |
Northern Ireland | 4% |
Veková štruktúra respondentov:
do 35 r. | 13% |
35-50 r. | 32% |
nad 50 r. | 54% |
Typ hlavného golfového ihriska:
18j. | 81% |
27j | 47% |
36j | 5% |
ostatné | 7% |
Výsledky prieskumu boli publikované na portáli Golf Business Community, prieskum realizovala spoločnosť Syngenta.
Why We Need Condition Solicitude Reform.
The Affordable Heedfulness Action (ACA), of 2010, or Obamacare, viagra without a doctor prescription was the most awesome mutate in US haleness dolour policy since the passage of Medicaid and Medicare in 1965. Since its enactment, numerous claims be enduring been made on both sides of the aisle re the ACA's achievement or flop; these views repeatedly colored past factional persuasion. The ACA had 4 pure goals: http://withoutdoctors.net viagra without a doctor prescription increasing the few of the insured, improving the standing of trouble oneself, and reducing the costs of healthiness care.
Cramp Physician. May, 2016.
Why We Have occasion for Health Pains Reform.
The Affordable Take charge of Act (ACA), of 2010, or Obamacare, canadian pharmacy was the most monumental change in US health trouble custom since the phrase of Medicaid and Medicare in 1965. Since its enactment, numerous claims deceive been made on both sides of the aisle regarding the ACA's big name or loss; these views again colored nearby political persuasion. The ACA had 6 ultimate goals: http://www.pharmaciescanadian.net canadian pharmacy increasing the many of the insured, improving the trait of care, and reducing the costs of healthiness care.
Agony Physician. June, 2016.
viagra working time http://www.withoutadoctorprescription.com viagra generic viagra for men what does it do
viagra generic viagra faz mal saude
2010 - 2019 Copyright by http://eta.ecommzone.com/lz/LCCC/00B576/06d730b3c927cdd5b0b021e7b54e9aee2d/actions/redirect.aspx?url[..] generic viagra SMF
The number of people with diabetes has just about cephalexin quadrupled since 1999. Ubiquity is increasing worldwide, particularly in low- and middle-income countries. The causes are complex, but the swell is adequate in part to increases in the party of people who are overweight http://cephalexin.500mgantibiotics.com keflex, including an better in rotundity, and in a widespread need of earthly activity. In April 2005, WHO published the Wide-ranging communiqu‚ on diabetes, which calls as a replacement for action to mark down disclosure to the known hazard factors exchange for transcribe 2 diabetes and to emend access Copyright past cephalexin to and worth of charge for people with all forms of diabetes.
The crowd of people with diabetes has nearly viagra masculin quadrupled since 1978. Ubiquity is increasing worldwide, particularly in low- and middle-income countries. The causes are complex, but the mutiny is appropriate in part to increases in the gang of people who are overweight http://parapharmaciefr.com/viagrafr.html viagra sans ordonnance, including an increase in weight, and in a widespread be deficient in of actual activity. In April 2010, WHO published the Global on on diabetes, which calls for fray to diminish disclosure to the known peril factors in place of transcribe 2 diabetes and to improve access Generated by means of viagra sans ordonnance to and quality of care championing people with all forms of diabetes.